شكلات تلخ از بروز فشارخون بالا پيشگيری می كند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کار‌شناس صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت و گو با خبرنگار وب دا با بيان اين كه شکلات سرشار از چربی و کربوهیدرات است،گفت:شکلات به طور متوسط حاوی 500 کالری در هر 100 گرم می باشد و باالطبع کالری بسیاری دارد ولی نباید از رژیم غذایی حذف شود.

بارها شنیده ایم که خوردن شکلات موجب خرابی دندانها میشود ولی درکنار آن شکلاتها فوائدی نیز دارند.شکلات گنجینه ای غنی از فواید است،گاز گرفتن حتی یک تکه ی کوچک شکلات سیاه پر از مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر،پتاسیم،آهن،زینک و ویتامین های دیگر از جمله گروه B می باشد.

اين كارشناس صنايع غذايی با اشاره به اين كه همراه با یک رژیم غذایی متنوع،شکلات یک رژیم غذایی متعادل را ترویج میدهد افزود:افراد بايد در انتخاب نوع شكلات خود دقت كنند به اين صورت كه شکلات سیاه واقعی را انتخاب کنند و بیسکویت های کاکائویی و دیگر دسرهای خیلی شیرین را فراموش کنند زیرا ارزش غذایی ندارند.

كمالی با بيان اين كه شکلات سیاه نقش سودمندی در حمایت از بیماری های قلبی و عروقی دارد افزود:اين ماده غذايی در واقع کلسترول بد خون را پایین میآورد و از کشش دیواره های رگ های خون بدن محافظت می کنند.این ماده ی غذایی مانع از بالا رفتن فشار خون میشود.در واقع به طور قابل توجهی فشارخون را پایین میآورد و به ثبات فشارخون کمک می کند.

اين كارشناس صنايع غذايی خاطرنشان كرد:شکلات سیاه از دیابت نوع دوم جلوگیری میکند.

منبع:وب دا




:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : شنبه 26 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com